Tuesday, December 04, 2007

Det er desember..

...og jeg jobber ræva av meg for julestemning.
Jeg:

- har hengt opp stjerne
- kan ENDELIG se love actually hver eneste dag!!
- funnet frem dorullnissene
- har bakt måkelort (som ble måkediare)
- har putta nelliker i en appelsin
- ler meg fortsatt ihjel til nissene på låven
- drikker minst en julebrus om dagen
- hører på "like til betlehem" hele døgnet
- lukter konstant mandarin
- går på alle julekonserter jeg makter
- har hengt opp harry-pynt på kjøkkenet

Og jeg regner med å være der snart:)

3 comments:

Åsne said...

hanne.. du har gjort ein kjempe jobb, og bula vår se ganke bra ut nå ass!! Og i dag er det SNØ i hovudstaden.. HURRA!!!! herlig å våkne til kvit bakke. Du har gitt meg julefølelse Hanne.

Åsne said...

hva gir du meg Hanne.. eg gir bloggen din pr på min:)

Øystein Urkis said...

flenke du e hanne:)