Tuesday, October 30, 2007

Feelgood

Quiz var suksess. Det rausa inn så mange folk i kåken at vi fikk litt hetta, og det var bare så vidt noen av oss turte å lese spørsmålene høyt.
Folk ble svette av engasjement og vinnerinstinkt. Selv om Kvitsundlaget var overlegne på både blåhvalenes seksualliv og livssyklusen til cnidarians (maneter), var kristiansandsgjengen helt uslåelige på idol og ble quizens vinnere. Til slutt kom André og holdt andakten vi hadde lovet.
Vi var kjempefornøyde og satser på gjentakelse.



































8 comments:

Åsne said...

takk for ein super quiz snusketuppeluppegulletsøtegodeminlillievenn...

Hanne said...

jippii kommentar fra åsne, DET var koselig.

Øystein Urkis said...

konge quiz, herlig kake og digg å ha en god følelse sjølv om det blei sisteplass:) den kjekke karen på nederste bilde foresten!!=) tjoheiii

Åsne said...

eg venter i spenning på neste innlegg min venn...

Åsne said...

ps.. eg føler kanskje du er litt ironisk og sarkastisk i kommentaren din her.. setter du ikkje pris på kommentarene mine kanksje?

Øystein Urkis said...

ingen problem å kommentere her inne alfis:) men veldig flott at du viser at du setter pris på det! kjekt når me alle kan kommentere til kvarandre så oss he noko kjekt å gleda oss til mens me med tolmod ventar på at vår kjære computer ska slå seg på=) ikkje sant åsne?

Åsne said...

hei hannemor.. nå kjem eg snart til oslo for å sjå deg att. Og Urix.. jass det er deilig med kommentarer.. Hanne og eg må jobbe litt nå med oppdatering merker eg. Men den utfordringen klarer me:)

Øystein Urkis said...

oppdatering e tingen Alfis:p