Wednesday, October 10, 2007

Quizzzz

Ingenting er som quiz. Det er ihvertfall ingenting som får meg til å føle meg så dårlig, hjernedød og misfostra som quiz.
Jeg var litt gira og følte jeg kunne bidra en stund da det kom spørsmål om hvem programlederne i skal vi danse er, men gløden sluknet raskt da resten av quizen handlet om Korea og verdenshistorien.
Da laget Hanne A og co havnet på 13 plass av 14 lag, fikk både jeg og hele Fjellhaug bekreftet at quiz kanskje ikke er helt tingen for Hanne A (eller co!?).

DERFOR: Tirsdag 23 oktober blir det quiz hjemme hos oss isteden. Her blir det hurrastemning og ingen skal føle seg dumme (så lenge du har litt basiskunnskap om hotell Cæsar, jakten på kjærleiken og familien Beckham).

5 comments:

Åsne said...
This comment has been removed by the author.
Åsne said...
This comment has been removed by the author.
Øystein Urkis said...

og tjoheii for en quiz det blei:) skills skills, super skills:D

Åsne said...

hei

Åsne said...

hula, hula!!