Friday, January 18, 2008

Home sweet home

Vi måtte bruke et halvt år på å psyke oss opp til å besøke Rønningen.
I går tok vi steget og dro på huskonsert.
Vi hadde mest lyst til å banke opp elevene som har tatt VÅRE rom, VÅRE lærere, VÅR stue, og VÅR Stine, Bård, Ruben, Tommy, Marius og Magnus!
Ville vise de at de ikke bare kan komme her og kommer her.
Vi hadde ganske vondt i magen og var litt kvalme, men det var litt godt å endelig være der igjen, og det føltes ikke som det var lenge siden sist. Det ble helt naturlig å hoppe tre ganger på trappetrinnet uten teppe og det var fint å få en klem av vår bestekamerat Ove som så ut til å savne oss litt (selv om vi visstnok var historiens verste drittunger).
Og folkehøyskolebobla kom over oss med engang vi kom inn på skolen; vi ble kosete, forelska og kanskje litt teite. DEILIG. Vi skal definitivt snart tilbake!





9 comments:

Åsne said...

tjohoo.. og me er back on track!! Fint innlegg Hanne!!

Eg er glad i deg, og nå ser eg på o.c!!

Øystein Urkis said...

Kjære snille, søte, kjekke, fantastisk kule og sjarmerende Hanne, kult at du he oppdatert:) likte topp bilde godt me=) nicenice!!

Åsne said...

ok.. når eg skriver kommentr til deg så regner eg med litt respons tilbake altså...

Åsne said...

hanne.. afrika.. here we come.. Å ja!!!

Anonymous said...

Det var konge å ha dere på rønningen igjen:)
Det er bare å komme så mye dere vil:)

Hanne said...

Ruben: Det var KONGE å være der, og vi skal fortsette å være der masse!!
Men wa sherr med blogglivet ditt??

Anonymous said...

med blogglivet mitt skjer det ikke så veldig mye. jeg har vel helt lagt det bak noen bøker i en stor hylle, også har ikke funnet den fram igjen. mulig jeg tar meg litt tid en gang å leter. den. kanskje begynner jeg å blogge igjen, merker faktisk nå at jeg savner å blogge.. hehe :)

Ruben i Oslo said...

Jeg fant bloggen min:)
måtte bare få sagt det:P

Line Annette said...

jeg kjente hjerte hoppe da jeg skulle sjekke om dere hadde oppdatert bloggen. Wow, jeg måtte nesten "call 911". For et bloggeliv alstå! Utrolig flott!
Her skal jeg virkelig klikke meg innom oftere =) '¨
stay cool!