Sunday, February 10, 2008

Home sweet home 2

I helga har jeg vært hjemme.
Mest for å feire gullbryllup til bestemor og bestefar, og litt for å banke familien (hvertfall mamma) i bordtennis.
Og jada, 3ukers trening gjorde utslag og det ble fjerde plass på meg i turneringa og jeg sier meg fornøyd med å slå mamma.
Det er tross alt rimelig høyt nivå på de folka.

Og ellers har det vært deilig med en helg med godt stell, familie og kyllingvinger, og gullbryllup som var knallkoselig.


Bestefar hadde lagd hemmelig røykerom på loftet..


Bror og kusine


Petter var overlegen..


..ble høy i hatten, og hang denne lappen på døra si da han gikk og la seg!


Forresten har jeg fått ny blogg-glød etter at jeg fant ut at jeg har enda en fast leser itillegg til Øystein og Åsne; tante titt:)
Hurra.

2 comments:

Øystein Urkis said...

nytt innlegg:) oooo happy day=)

Anonymous said...

BRA HANNE!!!
Her kan du se, jeg er inne og blir oppdatert på litt av hvert. Stor klem fra Tante Titt :-)